Strony

sobota, 22 września 2012

Miejsce na tytuł, który powinien się pojawić, a go nie ma.

Tytuł świetny, ale mózg mi zmiksowało ;_;

Tak, a więc dziś szyłam. Nic specjalnego, ale uszyłam dwie udane bluzy!
Jaram się swymi zdolnościami xD Bluzy wyszły brzydko, krzywo i są ciasne, ale udane! :-)


(-Okno jest brudne. Parapet też...)


Hina śpiewająca serenady do okna wygląda śmiesznie xD
(Na pierwszym zdjęciu widać u Dzidzi nową fryzurkę, w której wygląda cuuuuudownie :3)
No i chwalimy się pierwszymi rajstopkami na maszynie!

Kolejna sprawa to obitsu. Wystawiłam na allegro ubranka, ale nikt nie kupuje ;_; Brakuje mi 40 złotych, tylko tylu :( A bez obitsu, nie będzie sesji, historyjek, ani zdjęć. Tak więc, jeśli masz trochę kasy, a chcesz wspomóc biedne Hiny, które mieszkają na ulicy, bo nie mają skarpet, kup coś:


Na obitsu już praktycznie mam, ale pozostaje kwestia butów. No i tu problem- kasy brak! A dodatkowo, nie ma czarnych glanów na mimiwoo T^T Ja oszaleję!

Trzecia sprawa to głupia rozmowa z koleżankami w tramwaju xD Muszę to napisać!
M-Magda (ja)
J-Julia
K-Kinga

K- (blabla) Jak myślisz?
M- Hmm.. No nie wiem..
J- O co chodzi?
M- O księdza (uczy nas Religii) 
K- To Magda? Jak myślisz? Ja myślę, że tak. Na pewno. Z takim brzuuchem! (robi ruch ręką)
M- XDDDDDD Możeee...
J- CO?! KSIĄDZ JEST W CIĄŻY?!

xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz