Strony

wtorek, 2 października 2012

Jesień...

Co tam u Was? :33 U mnie ok, no... mniej- więcej.

Zrobiłam wczoraj kilka zdjęć Hinie. Takich jesienno-kocykowych :33


"Co zrobić, kiedy zimno na dworze?"

"Można otulić się ciepłym kocykiem..."


"..Odkryć w sobie duszę artysty..."


"...Albo poleniuszkować ze szczurkiem :33"

Słodko wyszło :33
Zrobiłam chyba 20 zdjęć... Tylko 3 się nadawały ;_;

Mam pytanie. Jakie robię zdjęcia? Dobre, średnie, czy złe? Chcę poznać opinię innych, sama uważam, że są złe, ale wolę poznać czyjąś opinię. Co mam zmienić? :33

Jak widać, bez obitsu jest ciężko... Ale dajemy radę :33 Odważyłam się przykleić łapkę Hiny na Magic (to taki klej xD) i o dziwo, rusza nią! (Chwilę potem odpada, ale to detal ._.) Ciągle proszę mamę o obitsu (o zgodę na nie, nie, że mi kupi. Kasę mam), tylko jej "Tak" dzieli mnie od minki wesołego krasnala ._. Mamo, plose ;_; Konto na Mimiwoo założone, rzeczy w koszyku są, tylko się zgódź T^T

Bonus

Hina ma kolczyki :33 Są to "kamyczki" (cekinki, kryształki, koraliki, jak kto woli) przyklejone Patafixem xD <taka masa> Przekłuwać nie chciałam, przyklejać klejem też.

Słodko wygląda, uwierzcie mi :33


Komentujcie, każdy komentarz (powtórzenie, tfu) dodaje mi siły do pisania :3

3 komentarze:

  1. Mi sie tam zdjęcia podobają ;3 choc ja bym dała np. 1 ostrzejsze, a 2,3 mniej wzmocnione, bo ten kocyk strasznie po oczach walo *o*

    ZAMAWIAJ !! TofuCute ! <3 remanty dla Hiny ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem robisz bardzo dobre zdjęcia. oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia robisz całkiem fajne, tylko kolor chyba za bardzo podkręcasz bo niektóre z nich (szczególnie czerwone) aż biją po oczach :D Ale kadry masz fajne ^^ no i modelka urocza ^^

    kolczyki są bardzo fajnym detalem :3

    OdpowiedzUsuń