Strony

niedziela, 16 grudnia 2012

Wigilia według Hiny (2)

Buhaha, buhaha, zima zła!
Kolejny post z serii "Wigilia według Hiny"


J- O czym tak myślisz?
H- Eee... O n-niczym...
J- =w= Hinaaa...


H- DOBRA, myślę o tym, żeby udekorować pokoik ^^ Wiesz, za tydzień Święta, a my nawet choinki nie mamy...
J-Eh...


J- Masz tu kartki, narysuj coś. TYLKO NIE KRÓLIKI. 
H- Ale wtedy to ja nie chciałam tylu narysować!
J- Tsaaa, szkoda, że były wszędzie! Nawet w szafie z bielizną ;w;

***

Po paru minutach...


J- I co?
H- Hę? A! Mam kilka obrazków.


H- Pierwszy to bombka!
J- Okej, dalej.


H- Drugi to Choinka.
J- Ładnie. Coś jeszcze?


H- Tak! Mikołaj!
J- Eee o.o T-to M-mikołaj? ;w;
H- Nooo, tak!
J- T-to o brodzie zapomniałaś...

***
Po paru minutach (znowu)...


J- Nie będziesz się bała tego Mikołaja?
H- NIE.

Tsaaa, Hina i jej zdolności plastyczne.

Niestety pokoik Hiny rozwalił się, więc Magda musiała coś wykombinować. A że jestem z natury leniwa, zbyt się nie postarałam :3

Kolejny temat zabawy u Trufla to "To".
<ktoś jeszcze pamięta o tej zabawie? ;_;>

Wybrałam piosenkę mego ulubionego zespołu
A Day To Remember - "Right Where You Want Me To Be"


Jak ich tu nie kochać? ;w;


Jest to prawdopodobnie ostatni wpis, gdzie Hina wygląda.... jak wygląda XD


P.S. Bluza na zdjęciach jest uszyta dziś rano
<wiem, nie wyszła XD>

18 komentarzy:

  1. Jaaaka on jest piękna *w*
    Zazdrość.
    KRÓLIKI !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty zua co ty chcesz z tą pięknością zrobić .... zua ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie wyszła, jak wyszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, lalka, wszystko! <3 A ten Mikołaj... nie jest źle XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ^^ słooodka :3 weź ten Mikołaj to kaczka tak naprawdę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lololol... Hina *.*
    Zapytaj się Hiny czy dla mnie takiego mikołaja też zrobi? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza nie jest zła ;D e tam, ładnie rysuje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też che Mikołaja od Hiny!

    Ps. Zastanawiałaś się nad sprzedawaniem takch bluz jak ta? Ja bym chcętnie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej... Hina jest taka słodziutka ^^ A co chcesz od tej bluzy? :D przecież ładnie wyszła :3 Ja wgl nie umiem szyć, a ty nie dość, że umiesz to jeszcze marudzisz xD Strasznie jestem ciekawa nowego wyglądu Hiny *3*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hina jest przesłodka!! Jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się jej kolor oczu <3 no a bluza świetnie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Piękna jest Hina
    Mandollinka z pingera

    OdpowiedzUsuń