Strony

niedziela, 9 grudnia 2012

Śnieg

Śnieg zawitał też u mnie. Jak obudziłam się, powiedziałam "Idę z Hiną na dwór, nie ma bata!"...






No i grzejemy się w ręczniczku :33


Powiem tak: nie ma kolejnej części "Wigilia według Hiny", gdyż totalnie straciłam poczucie tego, że niedługo Święta. 

No i mam pytanie (jak zawsze zresztą):
ma ktoś brązowe chipy do sprzedania? Wiem wiem, niedawno Hina dostała te turkusowe, a ta chce nowe! No ale.... Ja je muszę mieć! Jakby co, zapraszam na e-mail'a: 
msbluju@gmail.com 
Mogę zrobić wymiankę, szczegóły pisać na mejl :33

Dostanę załamania nerwowego, jeśli ich nie dorwę ;_;
 <lubię dodawać gif'y, musicie mnie zrozumieć>

Poza tym, planuję zmienić wygląd Hiny, oraz jej osobowość. Zmieni się minimalnie, ale to po otrzymaniu brąz chipów ;_;


18 komentarzy:

  1. A ja lubię paczać na gify :D Ciekawa jestem jak Hina się zmieni.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowe chipy? Ciekawie będzie wyglądała ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg już od kilku dni. Zbieram się żeby pójść z Heidi ale nie nie mam Nic co mogłabym na nią ,,zarzucić''. Twojej Hinie ślicznie w tych chipach, ciekawa jak by wyglądała w brązowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Supeer nie mogę się doczekać XD
    Fajny plener..

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia *.* Hina pięknie wygląda w takiej jasnej scenerii ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bladzi wszędzie świetnie wyglądają xD Dlatego wakacje spędzam w domu :33

      Usuń
  6. mam identycznie zjdęcie takeigo śniegu na ręce, nawet na tej samej xD kup tam gdzie ja *u* ma świetną sukeinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Hina jest piękna! Oczy hipnotajzing! Ja bym ją zostawiła w turkusowych, są takie ładne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. oooaaa nie za zimno jeeej ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. w tych oczkach jest piękna :D ja bym nie ruszała, no ale to ja :D czekam na nowe wydanie Hiny :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu jak ja ją kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty szatanie, na dworze mróz, a Ty dziewczynę samej sukience po śniegu ciągasz? :D
    ładne zdjęcia ;3
    jakoś nie widzę jej w 'nowym' wydaniu, uwielbiam ją w takim jakim jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe jak Hina się zmieni choć i tak jest teraz cudowna ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Hina jest taka słodka <3 I jestem bardzo ciekawa nowej Hiny :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie nowa hina :3
    Sala się tak wgl to nie,przeziebi jak będzie w letnich kielcach po dworzu latać ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, Hina jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Hina wygląda przesłodko!

    OdpowiedzUsuń