Strony

niedziela, 5 sierpnia 2012

Taka tam, historyjka :D

Nudy u mnie... A Hina siedzi i marudzi coś o włoskach :C One będą za około tydzień. Oto historyjka:

(Hina sama "nagrywała" ten film, więc czasem jest coś rozmazane, lub niewyraźne. To zamierzony efekt.)


H- Okeeej,tylko tu włączyć i już!


H- Witajcie Ziemianie! To ja, Hina i dziś ja przejmuję głos! Chcę pokazać wam mój "pokój". Chodźcie za mną!


H- Aha! Jeszcze jedno! To nie mój pokój, tylko sceneria to jakiejś historyjki. Wkradłam się tu, więc musimy szybko to ogarnąć!


H- Oto mój kuferek! Chowam tu moje skarby, na przykład laptop, pamiętnik, Pan Tościk itp...


H- To mój plecaczek. Magda zrobiła go jak jeszcze nie przyjechałam. Lubię go, ale chcę go w końcu zabrać na spacer.


H- Jest w nim dużo rzeczy. *trząchu trząchu* To nie wszystko! Mam tu cukierki, ale chyba są stopione :C


H- Ok, teraz łóżko. Jest w kolorze turkusowym. Obok jest niedokończone okno.


H- Jest strasznie wygodne, lepsze niż poprzednie.
(nie patrzcie na dziurę między ścianą, ok?)


H- Mam słabość do królików. Są super! Tu mam na razie dwie przytulanki, Franek- to ten zielony- i znany Marian- różowy.


H- Pod łóżkiem mam szufladę. Jest tu stara pościel, która jest różowa. Czeka na wykorzystanie, ale nie wiem kiedy.


H- Na ścianie jest lustro, w kwadratowej ramie. Jest spoko ale trochę małe...


H- Obok lustra jest manekin. Ma sukienkę. Chciałabym taką, ale nie mogę...


H- A więc to mój "pokój". Fajny, nie?


Ja- HINA!!! CO TO ZA BAŁAGAN?!
H- Upsss....

I co? Fajne? Nudno było, zdjęć robić nie chciało mi się, ale trzeba. Nie patrzcie na wig, wiem, że jest tragiczny :/

Mam pytanie. Ile idzie paczka przesłana zwykłym listem (Economy Int'l Shipping) do Polski? Bo już tydzień leci, ale wiem, że może dłużej. Chcę się po prostu upewnić.

W poniedziałek jadę do Torunia (huuuuraaa) na zakupy. Chcę tam coś kupić Hinie, ale nie wiem co. Kończę już. Do zobaczenia :D

2 komentarze: