Strony

środa, 25 lipca 2012

Kurczaczek :C


Nie, nie będzie to sesja z kurczakiem xD Więc do rzeczy. Tak sobie wczoraj myślałam, jak Hinie kupię tego wiga, to to już nie będzie Hina... I tak męczyłam się z tym problemem i mam teraz dylemat. Czy zostawić Hinę Hiną, czy zrobić z niej, ekhem:

"Ami Hina Mikoto Ichigo - Słodka, mała 12 letnia dziewczynka. Urodziła się w Japonii, w rodzinie szczęśliwej i zawsze uśmiechniętej. Nic złego jej w życiu nie spotkało, jedyną rzeczą było opuszczenie rodziny i wyjazd do Polski... Ami nie chciała zostawiać mamy, taty... Ale musiała... To było coś strasznego dla małej dziewczynki. Ale w obcym kraju poznała mnie (>:D) i wszystkie wątpliwości zniknęły...
Ami jest niezwykła. Nie posiada jakiejś mocy, czegoś odmiennego. Swoją radością potrafi rozpromienić każdego, nawet w pochmurny dzień. Jest fanką Kuroshitsuji oraz Rozen Maiden. Wśród przyjaciół jest szalona, za to bez znajomego jest zamknięta w sobie, cicha i nieśmiała...
Jak miała 10 lat poznała Florence, Francuzkę. Była wtedy na wakacjach. Choć jej przyjaciółka starsza była o rok, wiedziała dwa razy tyle co Ami. Były smutne, kiedy musiały się rozstać, lecz obiecały sobie, że kiedyś się spotkają..."

I co myślicie? Mam spory dylemat. Dla mnie inny wig, oznacza inną Hinę... Pomocy :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz